2.10.2013

Wilhelm Busch: La memkritik' tre pagas sin (Die Selbskritik hat viel für sich)

La memkritik' tre pagas sin.*
Ni diru: Mi kritikas min;
Unue estas la gratul',
Ke estas mi modestegul';
La homoj, due, sen siest'
Laŭdadas multe pro l' honest';
Mi, trie, prenas mordon ĉi
For de la kritikistmeti';
Kaj kvare mi esperas ja
Proteston, ĝoje multe da!
Por ke l' homaro en la fin'
Kiel brilulon konu min.
Die Selbstkritik hat viel für sich.
Gesetzt den Fall, ich tadle mich,
So hab' ich erstens den Gewinn,
Daß ich so hübsch bescheiden bin;
Zum zweiten denken sich die Leut,
Der Mann ist lauter Redlichkeit;
Auch schnapp' ich drittens diesen Bissen
Vorweg den andern Kritiküssen;
Und viertens hoff' ich außerdem
Auf Widerspruch, der mir genehm.
So kommt es denn zuletzt heraus,
Daß ich ein ganz famoses Haus.

* Laŭvorta traduko de la Germana esprimo sich auszahlen ~ havi multajn avantaĝojn

No comments:

Post a Comment